IMDb: http://www.imdb.com/title/tt2570858/
Rotten Tomatoes: http://www.rottentomatoes.com/m/the_duke_of_burgundy/
Naslovni film na različnih nivojih najprej vzpostavlja, nato pa postopoma ruši nasprotja, ki se zdijo popolnoma naravna in samoumevna. Spiralna struktura estetsko dovršenega in očem prijaznega Burgundskega vojvode namreč v vsaki vnovični ponovitvi prikazanega stremi k izzivanju gledalca, naj si drzne poglobiti v ozadje sadistično-mazohističnega odnosa med zbirateljico metuljev Cynthio (Sidse Babett Knudsen) in njeno služkinjo Evelyn (Chiara D'Anna). Sprva nas Peter Strickland vodi v prepričanju, da gre za osebi z diametralno nasprotnimi potrebami, nato pa s skrbno odmerjenimi drobci informacij obogati in razsvetli naše površinsko dojemanje že videnega. Gledalcu se tako izza čutnega portreta grobih erotičnih praks odkriva svet intimnosti dveh oseb, ki si od odnosa navsezadnje želita isto, čeravno je to bistvo na prvi pogled čutom in čustvom – na osnovi katerih film neizprosno stopnjuje napetost – dobro skrito.
Mark Bračič
Trostopenjska lestvica: +, o, -
Koridor - križišča umetnosti je spletna kulturna platforma, ki se posveča ozaveščanju in kritiki umetniškega ustvarjanja. Pod svoj drobnogled vključuje tako ustaljene, množične umetniške oblike kot tudi umetniške forme sodobnosti in prihodnosti. Posebno pozornost namenja slovenskemu prostoru in njegovemu kultiviranju. Koridor je torej konsolidacija scenske razpršenosti umetnosti v Sloveniji ter analiza aktualne svetovne scene.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar